w ,

Włoscy drobiarze też chcą zawalczyć o dobry wizerunek branży

W Polsce m.in. dzięki wysiłkom organizacji drobiarskich rozpoczęła się walka z nieprawdziwymi informacjami na temat mięsa i jego konsumpcji, gdy przedstawiciele branży hodowlanej zauważyli rosnącą falę hejtu pod swoim adresem, któremu towarzyszyła kampania fałszywych “rewelacji” na temat rzekomej szkodliwości mięsa i nabiału dla zdrowia konsumentów.

Potrzebę aktywnej walki o dobry wizerunek zauważyli także przedstawiciele środowiska drobiarzy we Włoszech. Jak przekonują, obecnie nie ma sensownej alternatywy dla taniego, smacznego i zdrowego mięsa drobiowego. Jeżeli go zacznie brakować, może okazać się, że dla części mieszkańców Europy mięso stanie się niedostępne ze względu na jego cenę. Wątpliwości wzbudzają także dane o rzekomym pozytywnym wpływie dla środowiska, jakie ma wynikać z porzucenia mięsa na rzecz żywności wegańskiej.

więcej: Ptasia i droga pasza: dlaczego kurczak jest coraz rzadszy (ilbollettino.eu)

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

GIPHY App Key not set. Please check settings

Polski drób wejdzie na rynki kontynentalnych Chin?

Notowania cen jaj