MEDIA O BRANŻY

Włoscy drobiarze też chcą zawalczyć o dobry wizerunek branży

W Polsce m.in. dzięki wysiłkom organizacji drobiarskich rozpoczęła się walka z nieprawdziwymi informacjami na temat mięsa i jego konsumpcji, gdy przedstawiciele branży hodowlanej zauważyli rosnącą falę hejtu pod swoim adresem, któremu towarzyszyła kampania fałszywych „rewelacji” na temat rzekomej szkodliwości mięsa i nabiału dla zdrowia konsumentów.

Potrzebę aktywnej walki o dobry wizerunek zauważyli także przedstawiciele środowiska drobiarzy we Włoszech. Jak przekonują, obecnie nie ma sensownej alternatywy dla taniego, smacznego i zdrowego mięsa drobiowego. Jeżeli go zacznie brakować, może okazać się, że dla części mieszkańców Europy mięso stanie się niedostępne ze względu na jego cenę. Wątpliwości wzbudzają także dane o rzekomym pozytywnym wpływie dla środowiska, jakie ma wynikać z porzucenia mięsa na rzecz żywności wegańskiej.

więcej: Ptasia i droga pasza: dlaczego kurczak jest coraz rzadszy (ilbollettino.eu)

Czy podobał Ci się nasz artykuł? Jeśli tak, zachęcamy do zapisania się do naszego newslettera.

Jeżeli masz jakieś pytania, to zachęcamy do kontaktu z nami poprzez formularz kontaktowy

Więcej o nas dowiesz się tutaj Krajowa Federacja Hodowców Drobiu i Producentów Jaj

Zdjęcia i ilustracje na licencji https://www.freepik.com/ oraz źródeł autora artykułu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Może to Cię zainteresuje?
Close
Back to top button