Szczęśliwe kury znoszą smaczne jajka
Pod takim hasłem brytyjska firma Noble Foods rozpoczęła kampanię telewizyjną, radiową, cyfrową dla swojej marki Happy Egg. Zdaniem przedstawicieli firmy, treści kampanii trafią do 96 procent rodzin mieszkających w Wielkiej Brytanii. W kampanii, skupiającej się szczególnie na dobrostanie kur, bierze udział 4 producentów chowu na wolnym wybiegu. To pierwsza marka jaj, która reklamuje się w telewizji w godzinach największej oglądalności.
Nową reklamę można obejrzeć po adresem: https://www.youtube.com/watch?v=RSBY8hCW8pQ
Kolejnym ruchem Brytyjczyków jest poszerzenie oferty poza surowe jaja. W nowym zakładzie produkcyjnym o powierzchni 10 000 m2 Noble Foods wprowadzi szeroką gamę gotowych produktów spożywczych na bazie jaj. Docelowo zakład ma przetwarzać na potrawy jajeczne – omlety, fritttaty oraz nowatorskie produkty oparte na jajach, ponad 1,6 miliona jaj tygodniowo, które następnie trafią do handlu detalicznego, restauracji szybkiej obsługi (QSR) i rynku hurtowego.
Czy podobał Ci się nasz artykuł? Jeśli tak, zachęcamy do zapisania się do naszego newslettera.
Jeżeli masz jakieś pytania, to zachęcamy do kontaktu z nami poprzez formularz kontaktowy
Więcej o nas dowiesz się tutaj Krajowa Federacja Hodowców Drobiu i Producentów Jaj
Zdjęcia i ilustracje na licencji https://www.freepik.com/ oraz źródeł autora artykułu.