KFHDiPJ – o pozycję na rynku trzeba dbać przez cały czas

Jednym z tematów poruszanych podczas szkolenia  zorganizowanego przez KFHDiPJ w Gdyni była kwestia promocji mięsa drobiowego. W prelekcji przygotowanej przez Pawła Podstawkę, przewodniczącego Federacji, przybliżono cele działania funduszu promocji i zagrożenia dla branży wynikające m.in. z celowego hejtu ze strony różnego rodzaju organizacji.

„Obserwując działania tych ludzi, stosujących manipulację w przekazie na temat chociażby rzekomej choroby białych włókien, czy też potwornych superbakterii wykrytych podobno w mięsie oferowanym w sklepach, można zauważyć pewne prawidłowości i związki. Należy zadać sobie pytanie, kto odniesie korzyść ze zniszczenia produkcji żywności u nas, a istnieje szansa, że dowiemy się, kto tak naprawdę stoi za całym tym hejtem. Naszym zadaniem jako organizacji, ale również jako funduszu promocji, jest przeciwdziałanie manipulacjom dotyczącym hodowli i produkcji mięsa drobiowego oraz jaj, tak by klienci mieli uczciwy obraz rynku” – powiedział Paweł Podstawka.

W dalszej części wykładu przewodniczący Federacji przedstawił sytuację na światowym rynku produkcji drobiu, omawiając m.in. ich wpływ na rynki, w których obecny jest także polski drób. Innym problemem omawianym podczas szkolenia były substytuty prawdziwego mięsa.


 

Czy podobał Ci się nasz artykuł? Jeśli tak, zachęcamy do zapisania się do naszego newslettera.

Jeżeli masz jakieś pytania, to zachęcamy do kontaktu z nami poprzez formularz kontaktowy

Więcej o nas dowiesz się tutaj Krajowa Federacja Hodowców Drobiu i Producentów Jaj

Zdjęcia i ilustracje na licencji Freepik oraz źródeł autora artykułu.


Exit mobile version